środa, 4 stycznia 2012

Pierwszy post- może coś o sobie?

Witam!!!

           Nie wiem jak tak na prawdę powinienem zacząć tego bloga. Wiem jedno chcę przedstawić kuchnię od strony czternastoletniego chłopaka. Jak wygląda rodzenie się pomysłu, przygotowanie i to najmilsze, moje ulubione smakowanie. Będę publikował przepisy, uwagi, doświadczenia, filmiki i czasami(może) vlogi. Większość przepisów znajduję w internecie albo w książkach kucharskich. Czasami je modyfikuję pod moje gusta kulinarne. Preferuję kuchnię włoską i francuską. Dobra, może teraz wreszcie nawiążę do tytułu.
           Mam  14 lat i mam na imię Mikołaj. Obecnie mieszkam w USA ale w najbliższym czasie ma sie to zmienić i wracam do Polski. Chodzę do szkoły,uczę się(czasami), gram w piłkę a w wolnym czasie zajmuję się moim hobby- gotowaniem, czytaniem przepisów i jedzeniem dobrego jedzenia. Od dzieciństwa mam kontakt z wieloma smakami. Mama gotuje dania mięsne, makarony i zupy, tata piecze, babcia jest naszym kulinarnym guru. Gotowanie zaczęło mnie "kręcić"(nie mogę wyszukać lepszego słowa), gdy jeździliśmy z rodzicami na wakacje do Włoch i Francji. Widziałem pyszne dania wyglądające jak dzieła sztuki i postanowiłem że też chcę tak gotować, uszczęśliwiać ludzi i samego siebie. Obecnie miałem już doczynienia z prawdziwą kuchnią. Mam to szczęście, że mój wójek u którego teraz mieszkam ma znajomego kucharza, który zaoferował się by mi pokazać jak wygląda profesjonalna kuchnia, prawdziwy skwar, presja wywierana na tobie by wykonać dobre, a co najważniejsze, zjadliwe danie. Gotuję u siebie w domu dla całej rodziny i znajomych.
          Chciałbym by mój blog podobał się ludziom lubiącym gotować a zarazem by był motywacją dla moich rówieśników do rozpoczęcia własnego gotowania.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz